من خودم با لباسام ســـــــــــــــت میکنم 

الکی مثلا ...

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت19:10---11 دی 1394

صدای نفسهایت مرا می برد به عالم شعر .





می برد تا " رحم کن ای نفس " جبران





می برد تا " بوسه " ی فروغ





می برد تا " ای نوش کرده نیش را ، بی خویش کن با خویش را " مولانا





می بینی ...





یک نفست مرا تا کجاها می برد ...!


سارا یکتا
ساعت21:23---30 فروردين 1394
یارو هر روز بدون بسم الله غذا می خوره و شیطان هم باهاش سر سفره میشینه.بعد از یک ماه شیطان می گه: جان مادرت یابگو بسم الله . بی خیالت بشم یا هم یه غذایی غیر از گوجه بادمجان درست کن تا بخوریم.
سلام دخملا
آپ کن دیگه
نبودیم یه مدت سارا کلا ویلاگ زیاد سر نمیزنیم ک اپ کنیم خخخخخخ

سارا یکتا
ساعت15:25---12 اسفند 1393
همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم :خدا رو شکربیچاره فکر کرد ما داشتیم از گرسنگی می مردیم دو تا بهم داد....................مادر مادر بزرگم صد وبیست سالشه دیدمش لباس ورزشی پوشیده داره نرمش میکنه بهش گفتم ننه جون شما هم ورزش میکنی؟گفت:چرا که نه ...گفتم :فیسبوک هم میری ؟؟؟خخخخخخ گفت:پ ن پ . از فیسبوک میگردم.فکر کردی دوست پسری که الان تو فیسبوک داری کیه ؟؟؟؟؟؟؟دو دستی زدم تو سر خودم............
Manam khodamo ba bf ham set mikonam


♥عاشقانه♥میلاد♥مهلا♥
ساعت21:37---10 اسفند 1393
میخام عشقم 6-1

chemes
ساعت19:51---10 اسفند 1393
11 , 9

·•●fυηηу fαηѕ●•·
ساعت19:47---10 اسفند 1393
وااااااااای عاشق عکس سوالیم



اممممم 4 رو دوس دارم عاشق 6 ....9 خوبه....از 7 بدم میاد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: